diumenge, 16 de setembre del 2012

Corbacho i el no del #PSC, i la #independència segons #CiU

Celestino Corbacho ahir va acudir a Tele 5 i va dir que en cas d'un referèndum per la independència el PSC votaria negativament. No m'estranya. El federalisme dins del PSOE segons quan no sembla existir. Els ministres de Zapatero, alguns van ser del PSC. L'interès del PSC de poder aspirar a quelcom més que a governar Catalunya sempre m'ha semblant evident. Lo que no s'entén és que ens vulguin fer creure que estan per altres coses.

CiU no inclourà el terme independència al programa electoral. Llegeixo que l'estratègia serà lluitar per les anomenades "estructures d'estat" per Artur Mas, i així anar construint l'estat propi. Serà aleshores quan pensen demanar la independència. A mi, si no es parla clar em sembla que m'enganyen. I pensant en CiU, em sembla que tot plegat és una estratègia de mantenir durant uns anys la tensió amb Madrid per assolir una hegemonia electoral a Catalunya, com durant els 23 anys de Pujol.

Help those suffering in the Horn of Africa