divendres, 24 de juny del 2011

Tornem als #120 i les polítiques laborlals de CiU #crisi

Finalment el govern espanyol eliminarà el límit dels 110 km/h en autopistes i autovies, com ja es deia ahir. Diuen que s'han estalvia 450 milions d'euros amb la mesura. Una mesura que ha servit per posar més radars en algunes vies i que ha complagut els fabricants de senyals amb nous senyals o enganxines per als existents, i que ara s'han de tornar a canviar.

CiU després de salvar el pas de la reforma laboral pel Congrés dels Diputats, amenaça de no facilitar la seva aprovació final si no hi ha els canvis demanats per la coalició. I és que CiU advoca per unes polítiques més pensades en els empresaris que no pas en els treballadors i es dedica a fer afirmacions que culpen de tot les indemnitzacions, l'increment del sou segons l'IPC, etc. I no em cansaré de dir-ho, això ho defensa Duran i Lleida qui, per a mi, no té autoritat moral per defensar-ho.

Via Menéame trobo un article que repassa l'evolució dels salaris entre 1978 i 2010. Tenint en compte diferents variables, es pot veure com els salaris reals han caigut i refuta les afirmacions de patronals, polítics de dretes i altres quan es queixen de l'augment dels salaris. Ara falta un estudi dels salaris de directius i polítics. Seria interessant.

Creative Commons License + GNU FDL