Passa sovint que a la xarxa hi ha coses que s'amplifiquen i altres que passen gairebé desapercebudes, no per menys importants. I els mitjans no deixen de seguir el corrent de la xarxa i sovint mostren una manca d'iniciativa a l'hora de treure temes a la llum.
Penso que això ha passat amb la campanya de Desigual, on una dona es prova roba de la marca simulant que està embarassada, i després punxa un condó per quedar-se'n i, podem entendre, poder-se comprar així aquell vestit que tant li ha agradat. Ha passat que s'ha unit el rebombori a la xarxa amb el ressò dels mitjans però, que potser en un altre moment no hagués passat d'anècdota l'anunci, igual com altres tants anuncis tan reprobables com aquest -si és que una anàlisi profunda conclogués que és realment reprobable-.
De moment s'ha aconseguit que es parli de la marca i, qui sap, que n'augmentin les vendes.
Ja que filem prim amb la publicitat, mirem de fer-ho sempre, i filem també prim amb la propaganda dels partits, sobretot de qui ens governa, i no els seguim el joc, perquè no deixen de seguir estratègies semblants per vendre'ns la moto encara que no tingui rodes.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada