diumenge, 20 d’abril del 2014

Turisme #terresdelebre

MónNatura #deltadelebre
MónNatura
Fa una setmana una amiga de Barcelona em va demanar què podia fer pel Delta durant 3 dies que hi passaria. Li vaig fer una llista de llocs per visitar que al final crec que superava els dies d'estada. I tot en un radi prou reduït de quilòmetres. L'Encanyissada, el Poble Nou, la barra del Trabucador fins la Punta de la Banya, la Tancada, MónNatura, l'Alfacada, Migjorn, l'Illa de Buda, la Ràpita, les Cases, Sòl de Riu, els Ullals, el pont d'Amposta, la torre de la Carrova, la golondrina a la desembocadura, el Garxal, el Canal Vell, el Fangar,... i per canviar una mica, el nucli històric de Tortosa, Gandesa amb el seu celler, Corbera, Pinell de Brai també amb el seu celler, Miravet, Horta de Sant Joan, Arnes,...

Em vaig sorprendre a mi mateix de la llista que em va sortir així sense haver de pensar gaire. I em vaig deixar molts llocs. I és que en un món super connectat com el nostre difondre els llocs d'interès del territori està a les nostres mans i pot tenir més repercussió de la que ens pensem. El boca orella a la xarxa s'amplifica i s'ha d'aprofitar.