dimarts, 18 d’octubre del 2011

Allò que no diu Duran per no perdre les eleccions #20N #15O

Diu Duran que si explica les seves idees perdrà les eleccions. Ho ha dit quan enmig d'un auditori empresarial se li ha demanat concretar la seva visió de la col·laboració público-privada en la gestió dels serveis públics. Tremolem. Fins on pot arribar a concertar serveis el senyor Duran? Vol reduir les empreses públiques fins la mínima expressió? Privatitzaria l'ICS, els centres educatius? Tremolem. Una cosa que m'ha fet gràcia i que en part mostra que potser no està al dia del funcionament de la Universitat. Duran diu que si un alumne repeteix cursos se li ha de demanar una compensació econòmica. Però, això que ell demana ja existeix. Per cada assignatura repetida hi ha un recàrrec a la matrícula.

Vénen eleccions. Només així s'explica que ara l'Estat alliberi 4 milions d'euros per continuar la variant de l'Aldea. Aquest estiu per l'autovia A-2 al·lucinava amb el munt d'obres que hi havia, durant centenars de quilòmetres, mentre a l'Ebre, una simple variant havia d'esperar. Ara bé, que veurem si al final les obres es reemprenen i també veurem quan acaben. Després del 20N no se sap què passarà.

Passarà demà que el ministre Blanco vindrà a Catalunya per celebrar que Europa decideixi prioritzar el corredor de la Mediterrània, llargament sol·licitat. Sol·licitat des de Catalunya però, no tant per Madrid, que sembla que estava més interessat en un corredor per Canfranc, per l'interior, i que ha estat més per fer quilòmetres i quilòmetres d'AVE que no pas per fer infraestructures necessàries. Ara ve el ministre a fer una celebració -quan ens costarà l'acte?- i de passada fer pre-campanya.

Ep. El nou model d'oposicions per al professorat no s'implantarà al final. Ho celebro.

Creative Commons License + GNU FDL
Help those suffering in the Horn of Africa

6 comentaris:

Cristòfol miró ha dit...

Felicitats pel seu blog, professor Zaera. Està molt ben fet i les informacions que hi surten són molt precises. Sens dubte és un gran treball. Segueixi així!

Unknown ha dit...

Com que veig una mica d'ironia recordo que "No pretén ser cap bloc de referència sobre l'actualitat si no un bloc on es mostri l'actualitat des dels ulls d'algú en particular.".

Cristòfol miró ha dit...

No s'erri, professor Zaera, no és cap ironía la que apareix a aquest comentari. L'he respectat molt com a professor de la Uned de Tortosa quan a primer m'ensenyava Història i Prehistòria, quan era el meu tutor, i el respecto per la sabiesa amb que escriu en el seu bloc. No sé si se'n recorda qui soc...però jo sí me'n recordo de les seves explicacions, i desitjaria saber tant com vostè quan faci classes als meus alumnes, si algun dia pogués arribar a fer el Màster de Secundària, que aquest any no m`han deixat fer-lo i cada ho veig més difícil amb les retallades a educació de Mas...però el temps ho fa tot i l'experiència com a docent és tan important com tots els coneixements adquirits als llibres estudiats junts.

Salutacions.

Cristòfol Miró.

Unknown ha dit...

Hola,

Perdona per haver pensat que era ironia. Em queda el dubte. Ara bé, clarifico una cosa. Em confons. Jo no he estat professor de la UNED. De fet no em dedico a història ni prehistòria si no a la Informàtica, com es pot veure al meu perfil de Google. Mira el meu bloc personal: http://manelzaera.blogspot.com.

Celebro que t'agradi allò que escric però, ni de lluny em considero savi, ans al contrari, només intento expressar la meva visió personal i subjectiva del dia a dia.

Cristòfol miró ha dit...

Perdoni el malestés, ha sigut un gran error. L'he confòs amb el meu professor-tutor de la Uned, que se li assembla molt en l'aspecte f´sisc i el nom. Li prego amb tota humilitat que perdoni aquest error tan greu...

Humilment

Cristòfol Miró

Unknown ha dit...

I ara, no t'has de disculpar de res. Un plaer.

Manel